Bordtennissektion

Välkommen till Pingisskolan

Vårterminens pingisskola blev fulltecknad på endast tre timmar. Rekordsnabbt! Fantastiskt kul att intresset verkar vara så stort att få testa på pingis hos oss just nu.

Eftersom intresset är så stort så tänkte vi köra en kortare pingisskola i slutet av terminen också så att fler får chansen att testa på pingis den här terminen. Har ni ett barn som är född 2014-2016 som vill testa på pingis under vårterminen, som inte hann anmäla sig till pingisskolan så skicka in en intresseanmälan till bordtennis@lekstorpsif.se. Vi mejlar ut information till er som skickat in en intresseanmälan när upplägget för den kortare pingisskolan är spikat.

Har ni några frågor kontakta ungdomstränare Emil Pettersson på bordtennis@lekstorpsif.se eller 0765907405

Nu är anmälan öppen till vårterminens pingisskola för tjejer och killar födda 2014-2016. Pingisskola leds av utbildade pingistränare. Vi har växt väldigt mycket på ungdomssidan senaste åren. Vi är just nu en av dem största ungdomsklubbarna i Västsverige. Vi hoppas du också vill testa på denna fantastiskt roliga sport och bli en del av vår härliga pingisgemenskap. Obs. Begränsat antal platser. Platserna brukar gå åt snabbt.

Vi försöker anordna minst en pingisskola under höstterminen och under vårterminen. Mejla intresseanmälan till bordtennis@lekstorpsif.se

Tränare:
Emil Pettersson som är en utbildad och rutinerad tränare och spelare i Lekstorps A-lag.

Tid:
Måndagar 17.00-18.00. Första träningen är den 26 februari och pingisskolan pågår fram till slutet av maj.

Plats:
Röselidshallen i Gråbo.

Pris:
950 kr, då ingår ett pingisracket, racketfodral, Lekstorps T-shirt samt ett medlemsskap i föreningen.

Kontakt:
Emil Pettersson. Mejl: bordtennis@lekstorpsif.se. Telefon: 076-590 74 05.

Anmälan:
Senast den 12 februari. Begränsat antal platser. Anmäl er så fort ni kan, platserna brukar gå åt snabbt. Först till kvarn gäller. Anmälan sker genom detta googleformulär: Länk till anmälan