Bordtennissektion

Med ditt stöd skapar vi bra aktiviteter för barn och ungdomar

Föregående bild
Nästa bild

Lekstorps IF:s Bordtennissektion har genom åren aktiverat många barn och ungdomar i Lerums kommun. Vi har en av Västsveriges största ungdomssektioner, där mer än 110 barn/ungdomar i åldrarna 7–18 år tränar, tävlar och har roligt tillsammans.

Grunden i verksamheten vilar på en genomtänkt värdegrund
Våra värdeord är Glädje, Gemenskap, Trygghet, Jämställdhet och Ägarskap och de vägs in i varje beslut som rör verksamheten. Med hjälp av vår värdegrund vill vi ge barnen och ungdomarna en bra bordtennisutbildning, rolig fritidssysselsättning och samtidigt inspirera dem till att bli goda samhällsmedborgare.

Privatperson - bli STÖDMEDLEM

Vill du som förälder, anhörig etc. stötta ungdomssektionen lite extra?  Välkommen som Stödmedlem!

Verksamheten inom ungdomssektionen bedrivs till största delen med ideella krafter. Bli Stödmedlem för ett år och betala 100 kr, 300 kr, 500 kr eller valfritt belopp genom att swisha till nummer 123 434 96 84. (Glöm inte att skriva Stödmedlemmens namn på meddelanderaden.) Alla nya Stödmedlemmar får ett omnämnande på våra sociala medier och på vår hemsida.

Vill du som Stödmedlem istället stötta med t.ex. tjänster och produkter som vi har nytta av i verksamheten, eller om du har någon övrig fråga om Stödmedlemskap, är du välkommen att kontakta vår sponsoransvarige Erik Forsberg, erik.forsberg@profitel.se / 0709-10 30 90.

Ett stort tack till Dig som redan är eller väljer att bli Stödmedlem!

Företag - bli SPONSOR

Eftersom verksamheten till största delen bedrivs med ideella krafter är våra sponsorer och samarbetspartners som vill synas i verksamheten ett viktigt stöd i utvecklingen av vår snabbt växande ungdomssektion. Vi välkomnar nya sponsorer, då fler kan hjälpa till att lyfta vår förening till den nivå vi drömmer om. Vi har bl.a. planer på att uppföra en egen pingishall på Lekstorpsvallens område i Gråbo, vilket skulle vara ett fantastiskt lyft för verksamheten.

Vi hjälper våra sponsorer att visa ett positivt samhällsengagemang, att utveckla kundrelationerna, att nå ut i sociala medier och att ge exponering för varumärket i verkligheten och på nätet. Grunden för ett långsiktigt samarbete är att vi uppnår ett ”win-win”-förhållande.

Om du vill höra mer om våra olika sponsorpaket eller har någon övrig fråga inom området, är du välkommen att kontakta vår sponsoransvarige Erik Forsberg, erik.forsberg@profitel.se / 0709-10 30 90.